woensdag 20 januari 2010

JELLY ROLLS

In 2008 kocht ik in SMM twee Jelly Rolls. Van de één maakte ik vorig jaar een quilt. Omdat ik toen geen idee had van een patroon ben ik gaan Googlen en kwam op de blog van Scrappatch (wat is haar echte naam?). Dat patroon heb ik gebruikt. Simpel,maar erg leuk, vond ik. Dus de quilt was gauw gemaakt, en nu ben ik hem aan het doorquilten(op de hand). Maar toen had ik dus nog een Jelly Roll over en op de tentoonstelling van het Quiltersgilde in september kocht ik er nog eentje bij Francoise. Twee rollen stof, maar wat moest het worden? Op Texel, bij Quilter's Home zag ik een leuk boek en dat heb ik laatst bij de bibliotheek van het Quiltersgilde besteld en zojuist werd het door de post bezorgd. Wat een leuk boek! Ik vind de quilt op de voorkant erg leuk, maar weet nog niet welke Roll ik ervoor ga gebruiken. Straks maar eens lekker met een kop thee gaan kijken en denken wat het worden gaat. Zomaar een leuke,rustige middag dus, heerlijk! I bought two Jelly Rolls in SMM in 2008. I already made one quilt, but did not know what to do with the other one. And then I bought another one, and so now I have two Jelly Rolls. But no ideas what to do with them. So I made a reservation for this book. And now I'll make me a cup of tea and relax on the couch with my book and the Rolls.

3 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een simpel patroon wat je van Katrien haar blog hebt, maar erg leuk!Succes met doorquilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Mieke, ik heb net je blog ontdekt, kom je elkaar eens anders tegen dan op de w.c. Leuk dat je het bloggen ook hebt ontdekt. Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mieke, Leuk dat je een bericht achterliet op mijn blog. Ik heb je blog bekeken en dat ziet er goed uit hoor. En je bent een vergevorderde quiltster zo te zien. Knap dat je op deze manier machinaal kunt quilten. Ik kom wel weer eens buurten.
    Groetjes en succes met je blog. Tip: Veel bij anderen een bericht achterlaten geeft bekendheid aan je blog.
    Berna

    BeantwoordenVerwijderen