woensdag 9 december 2009

QUILTSTANDAARD


Maandag kon ik mijn quiltstandaard ophalen.
Ik had hem besteld bij Meeuw in Almere en omdat ik vermoedde dat het groot was (en zwaar) was mijn zoon Guust mee.
Maar gelukkig viel alles mee en staat de standaard nu in mijn werkkamer te wachten tot hij in elkaar gezet wordt.
Ik hoop dat dat morgen kan, dan ga ik daarna lekker puzzelen hoe alles werkt.
Ik houd jullie op de hoogte!

I bought a quilttable and with help from my son Guust I took it home. Maybe I'll have time to fix it tomorrow.

3 opmerkingen:

  1. Hé Mieke ik heb er ook pas één. Ik kan je aanraden eerst een flinke proeflap te maken en lekker dingen uit te proberen. Ik hoop dat het je net zo zal bevallen als mij! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ja eerst even sleutelen en de beschrijving door lezen en dan ...... verrassing

    mia

    BeantwoordenVerwijderen