dinsdag 27 oktober 2009

HARD GEWERKT
Vandaag kan ik je een aantal foto's laten zien.
Eerst twee van mijn opgeruimde atelier. Een paar jaar geleden hebben we de garage laten verbouwen, zodat ik daar een atelier kreeg. Een mooi woord, en een mooie ruimte, waar ik veel gebruik van maak. Maar nu was het tijd om de muren te witten, de vloer in de lak te zetten en ik heb opgeruimd. Het borduurwerk wat op tafel ligt is van mijn moeder (de Vera de Muis letterlap die in 1995 in de Libelle stond). Het lukt mijn moeder niet altijd om er aan te werken, en dan doe ik wat steken voor haar.

1 opmerking:

  1. Hoi Mieke,
    Ja ik geef toe ik ben jalours, enorm zeg die ruimte's die je nu hebt. En dan nu de resultaten die je daar boekt. (grapje)
    Wat betreft je blogproblemen daar hebben we het morgen wel over bij de bee.

    BeantwoordenVerwijderen